Forum Projekt Egida Strona Główna Projekt Egida
Forum autorskiego settingu RPG "Egida"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Opis Profesji cz.2 - Łowca

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Projekt Egida Strona Główna -> Profesje
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Tomek




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 22:23, 18 Lut 2008    Temat postu: Opis Profesji cz.2 - Łowca

ŁOWCA


I. Opis
Ej, żółtodziobie! Co ty tu robisz?! Nie znasz zasad? Jeden potwór, jeden łowca!
Nie mów tak głośno! Że co? Aara, chcesz się dowiedzieć o moim zawodzie?
No cóż, zazwyczaj, nie opowiadamy o swoim zawodzie, ale ty przypadłeś mi do gustu. Jesteś odważny, albo głupi. W każdym razie, przekażę ci tajniki łowiectwa potworów.
Szybko i prosto, bo nasz przyjaciel może się obudzić. Łowców jest naprawdę mało i w sumie to nie nastawiaj się, że zasilisz nasze szeregi. Każdy kandydat, musi być sprawny fizycznie, dobrze zbudowany, zręczny a także inteligentny. Nie dziw się, to, że coś jest nieżywe i chodzi nie znaczy, że jest głupie. Po wstępnym sprawdzeniu kandydata, przechodzi on szkolenie wstępne, oparte tylko na danym potworze. Jeżeli rada zdecyduje, że masz zabijać wilkołaki, o masz zabijać wilkołaki, proste prawda? Po szkoleniu wstępnym, zostaniesz rzucony na głęboką wodę. Dostaniesz sprzęt, konia oraz opiekuna, który zaprowadzi cię, do jakiegoś odległego kraju, do siedziby monstrów. Do krypty, bądź innej siedziby paskudztwa, które masz ubijać wejdziesz sam. Sam także musisz zabić przedstawiciela rasy, która tępisz oraz sam musisz wrócić z trofeum – dowodem, że wykonałeś zadanie. My na przykład jesteśmy w krypcie wampira. Bardzo groźnego, to Vlad Palownik. Wielu się na niego porywało, ale jak widać inni zawiedli. Ja nie zawalam roboty. Ty też lepiej nie zawodź, to będzie twoja jedyna i ostatnia porażka w tym zawodzie, wierz mi…, o czym to ja?… Hmm, co to za hałas? Psiakrew, obudził się! Uciekaj mały! Byle do wyjścia! I pamiętaj, co ci mówiłem!

II. Podział klas

Kandydat -> Łowca Wampirów
->Pogromca Czarownic
->Zabójca Wilkołaków


0. Kandydat Jesteś jak wielu innych przed tobą. Z tą różnicą, że ty ZDAŁEŚ test…
Na razie chodzisz sobie po świecie, szukasz jakichkolwiek zadań dla amatorskiego pogromcy stworzeń. Tu ubijesz jakiegoś małego wampirka, który w dodatku śpi. Tam znajdziesz samozwańczą czarownicę i zakończysz jej nędzne życie. Kiedy rada uzna, że jesteś gotowy, by zostać wyspecjalizowanym w jednym rodzaju potworów łowcą, wezwie cie i może nawet da ci wybór…

Maksymalne statystyki:
Sił 8
Zrę 7
Bud 5
Int 6
Wiar Wybór
Char 6



1a. Łowca Wampirów No cóż, jeżeli chcesz się zając wampirami chłopcze, to albo jesteś idiotą, albo w poprzednim wcieleniu byłeś weteranem wszystkich najkrwawszych wojen i szukasz mocnych wrażeń. W dzisiejszych czasach wampiry ostały się tylko na wschodzie. Ale to, co tam robią przechodzi ludzkie pojęcie. Takich rzezi jeszcze ludzie tych krain nie widzieli. Jeszcze ze 20 lat temu, to koszmarem nazywano, jak raz na miesiąc ginęła jedna dziewka. A teraz w ciągu kilku dni potrafią wysiedlić dużą wioskę. Rada myśli, że drastycznie wzrosła liczba dzieci nocy na tych terenach, przez co nie zdziw się, jeżeli w czasie kandydatury zabijałeś głównie wilkołaki, a i tak dostaniesz przydział do wampirów.

Maksymalne statystyki:
Sił 16
Zrę 18
Bud 17
Int 14
Wiar 14 Minimum
Char 10


1b. Pogromca Czarownic Tutaj nie nadają się bezmózgie wory mięcha. Przepraszam za określenie, ale jeśli nie interesuje cię żmudne planowanie, rozpoznawanie okolicy, rozważanie każdej możliwości, ruchu przeciwnika, a na koniec brawurowa i perfekcyjnie przeprowadzona akcja, to nie jest to dla ciebie. Tak, tak czarownice to przebiegli przeciwnicy, tutaj na nic nie zdadzą ci się mięśnie, jeżeli nie zaplanujesz dobrze akcji. No i nie myśl sobie, że raz wymyślisz jakiś skrypt akcji, i cały czas będziesz robił to samo. Czarownice uczą się na błędach. Regularnie przyzywają swoje siostry z zaświatów, by dowiedzieć się czegoś o nowych technikach walki z nimi. To w końcu ludzie, a nie żywe trupy z trochę dłuższymi zębami, czy minimalnie większe psy…

Maksymalne statystyki:
Sił 16
Zrę 18
Bud 15
Int 20
Wiar 18 Minimum
Char 15




1c. Zabójca Wilkołaków Nie przejmuj się gadaniem tego poprzedniego zgreda. Ci od czarownic myślą, że są jacyś wyjątkowi, bo jest ich najmniej. Prawda jest inna. Czarownice są najprostszym do zwalczania przeciwnikiem, bo pomagają w tym ludzie. Nie twierdze, że dałbym radę takiej czarownicy, ale mając do dyspozycji cały tabun żądnych zemsty ludzi z pochodniami, nie trzeba nawet planować żadnej akcji, bo czarownica nie zdąży nawet mrugnąć okiem, a oni spalą jej siedzibę z nią w środku. Z wilkołakami jest inaczej. My darzymy swoich przeciwników szacunkiem. To są wspaniałe stworzenia, ale rozkaz to rozkaz.
Raczej staramy się, nie zabijać wilkołaków z łuku, wolimy stawać z nimi oko w oko i tylko nocą, kiedy są najsilniejsze. Staramy się wyrównać szanse. Jeżeli wilkołak mnie pokona, to znaczy, że nie jestem godny bycia łowcą i powinienem albo zginąć z jego ręki, albo oszczędzony zaszyć się gdzieś i rozpamiętywać upokorzenie.

Maksymalne statystyki:
Sił 20
Zrę 17
Bud 18
Int 14
Wiar 16 Minimum
Char 15


III. Przydzielanie atrybutów

Łowca oraz każda jego specjalizacja otrzymuje 2 punkty atrybutu na poziom. Wytłumaczenie znajduje się w opisie rycerza.

IV. Umiejętności klasowe

Lista umiejętności Łowcy:

Alchemia
Strzelectwo
Ostrza
Obuchy
Walka Wręcz
Parowanie
Tropienie
Skradanie
Zast. Pułapek
Sztuka Przetrwania
Akrobatyka
Atletyka
Sprawność

Tak jak w przypadku wszystkich innych klas także łowca może za pozwoleniem MG wziąć inne umiejętności jeżeli tylko dobrze to uzasadni.





[/u]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Tomek dnia Pon 22:24, 18 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Projekt Egida Strona Główna -> Profesje Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin