Forum Projekt Egida Strona Główna Projekt Egida
Forum autorskiego settingu RPG "Egida"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Na dobry początek...

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Projekt Egida Strona Główna -> Atuty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Ściemniak




Dołączył: 24 Sty 2008
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 8 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:35, 17 Cze 2008    Temat postu: Na dobry początek...

Żeby nie było, że nic nie robię Razz . Wersja alfa kilku Atutów, kolejne dwadzieścia w przygotowaniu. Na razie sam pomysł - potem dorobimy wymagania (np. poziom Umiejętności lub wysokość Współczynnika), trudność, mechanę i "nieco" Razz lepszy opis fabularny. Aha, nazwy też częściowo z dupy wzięte, więc trzymajcie się krzeseł.

As w rękawie - choć w wielu miejscach można za takie sztuczki stracić nie tylko rękaw, ale i dłoń, to przydaje się w trudnych sytuacjach....
Po udanym teście Zwinnych rąk (zmiana z Kieszonkowstwa) postać może niezauważenie wyciągnąć z ukrycia podstawioną kartę. W takich przypadku prócz Zręczności przyda się także Szczęście.

Do dna! – wiadomo, że z pijącymi rzecz różna. Jeden po kilku kielicha pada pod stół, inni stoją na nogach po opróżnieniu całej beczki. Właśnie dzięki temu Atutowi masz okazję pokazać, żeś nie byle chuchro i z najtęższym łbami możesz iść w zawody.
Postać może wypić dwa razy więcej alkoholu niż normalnie, zanim zaczną się efekty uboczne (wymioty, upadki pod stół i tak dalej).

Dziecię ulicy - nie poszczęściło ci się w dzieciństwie i zamiast rodziców, wychowywała cię ulica miasta. Twarde życie nauczyło cię przemieszczania, tak by nikt cię nie zauważył i przywłaszczania sobie cudzej własności. Umiesz radzić sobie w mieście, za to nieustanne uciekanie przed ludźmi wyrobiło w tobie głęboką nieufność do innych.

Napój z wilczej jagody - czasem zamiast sięgać po noże i kusze lepiej użyć subtelniejszych i bardziej wyrafinowanych metod. Zwykły las to dobre źródło wielu niezwykłe groźnych, choć prostych trucizn.
Po udanym teście Zielarstwa postać może znaleźć w miarę pospolitą roślinę, z ktorej łatwo i szybko można przyrządzić śmiertelną truciznę. Wadą tego sposobu jest to, że taki wywar łatwo zdemaskować i nie jest tak skuteczny jak bardziej złożone mikstury.

Niezauważalny strzał (tylko krótkie kusze) – dzięki specjalnemu ustawieniu kuszy jest ona właściwie niewidoczna i można z niej strzelić nie narażając się na zdemaskowanie. Oczywiście nie ma, co marzyć o trafieniu idealnie w środek celu, ale mała odległość może to zrekompensować.

Rzeźnik - topór w rękach kogoś takiego jak ty to straszna broń. Podczas walki zamieniasz pole bitwy w prawdziwą jatkę, spływającą krwią. Urodzony rzeźnik.
Walcząc toporami zadajesz bardziej rozległe, krwawiące rany – ofiara otrzymuje większe kary i obrażenia za krwawienie.

Rzut nożem – rzucanie nożem to bardzo przydatna rzecz – można sprawić przeciwnikowi niemiłą niespodziankę, gdy sztylet wbije mu się w gardło; na upartego można nawet tak polować. Poza wieloma zaletami ma to także jedną, istotną wadę – niezależne od trafienia zostajesz z pustymi rękoma.
Postać w trakcie rzucania nożem ma większą szansę na trafienie.

Strzały zamiast słów – masz prostą zasadę – najpierw strzelasz, a dopiero potem pytasz. Dzięki temu niełatwo cię zaskoczyć, gdy trzymasz broń dystansową (+3 do dowolnej broni dystansowej) – niestety cierpi na tym twoją zdolność do porozumiewania się z ludźmi (kara -2 do testów kontaktów).

Szubienica - niełatwa, przemyślna sztuczka zabójców z Tilei. Na długiej linie zawiązuje się specjalną pętlę, którą łatwo zacisnąć. Następnie wystarczy spuścić lub zarzucić linę na szyję ofiarę i pociągnąć. Efekt murowany.
Po udanym teście Skradania i przyszykowaniu linę, można przeprowadzić atak. Po udanym Trudnym (????) teście Zręczności lina trafia w cel. Ale to tylko połowa sukcesu -kolejny test pokaże czy zabójstwo się udało.

Trzy kubki - na taki widok można się natknąć na rynkach wielu miast: stolik z trzema kubkami, za nim spryciarz a wokół pełno naiwnych. Wierzą, że uda im się odgadnąć, pod którym kubkiem znajduje się moneta. Choć ten numer jest stary jak świat, to wciąż wielu daje się na niego nabrać....
Do oszukania dużej ilości ludzi potrzeba zdać dwa Trudne testy: Blefowania i Zwinnych Palców. Po dwóch sukcesach można już oskubywać ludzi - jednak za każde trzy kolejne gry trudność wzrasta o jeden stopień - chyba, że ludzie przychodzą pojedynczo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Projekt Egida Strona Główna -> Atuty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin