Autor Wiadomość
FiFi
PostWysłany: Pią 22:19, 25 Sty 2008    Temat postu:

Ech no ja nie wiem co tam w twojej głowie siedzi Razz
Ściemniak
PostWysłany: Pią 22:17, 25 Sty 2008    Temat postu:

Szybki jesteś, nie ma co Razz
Właśnie takie kombosy to masz albo kupując atuty, albo levelując daną umiejętność.
FiFi
PostWysłany: Pią 22:14, 25 Sty 2008    Temat postu:

A może jakieś kombosy co? Mozna je zrobic jako specjalne umiejętności a raczej atuty, które zajmują całą turę, są nie do obrony ale trzeba zdać jakiś trudny test. Co wy na to?
Tomek
PostWysłany: Pią 16:02, 25 Sty 2008    Temat postu:

Tomek napisał:
No w sumie tak, ale od biedy jak nie będzie lepszych pomysłów to można zaimplementować. No ale skoro tak to co proponujecie ??


Ziemniak... są 2 testy , tylko mogą być 3 wyniki Very Happy
FiFi
PostWysłany: Pią 15:55, 25 Sty 2008    Temat postu:

Modyfikatory to banał. Po prostu dodajesz albo odejmujesz z wyniku i tyle
Ściemniak
PostWysłany: Pią 15:50, 25 Sty 2008    Temat postu:

Dobra, to na razie mamy te 3 testy Zręczność kontra Zręczność, Siła kontra Budowa i Budowa kontra Siła. Jeszcze potem przydałoby pododawać do tego modyfikatory za umiejętności, broń itp.
Tomek
PostWysłany: Czw 18:54, 24 Sty 2008    Temat postu:

No w sumie tak, ale od biedy jak nie będzie lepszych pomysłów to można zaimplementować. No ale skoro tak to co proponujecie ??
FiFi
PostWysłany: Czw 18:50, 24 Sty 2008    Temat postu:

za dużo kości będzie. Zamieszanie jak cholera.
Tomek
PostWysłany: Czw 18:35, 24 Sty 2008    Temat postu:

Myślę ze do walki wystarczy jedna kość. chyba ze zrobimy jak w dd(wiem ze to odrzuca ale pomysł jest tam całkiem,całkiem) otóż każda bron ma inna kość.
FiFi
PostWysłany: Czw 18:31, 24 Sty 2008    Temat postu:

Najpeniej k20. Większośc graczy jest już do niej przyzwyczajona, a daje spore możliwości. Zastanówmy się czy wystarczy jedna kość czy np. 3 jak w Neuroshimie?
Tomek
PostWysłany: Czw 18:29, 24 Sty 2008    Temat postu:

"Czy damy rade ? Tak damy rade !!" Very Happy

Trzeba ustalić na jakiej kości będziemy sie opierać, bo chyba zaczynamy od walki, czyli tego co każdy lubi. Potem da sie jakieś inne możliwości, chociaż na walce można by skończyć , cala resztę ocenia MG(możliwość wykonania jakiejś akcji)
FiFi
PostWysłany: Czw 18:22, 24 Sty 2008    Temat postu: Egida Tactics

No dobra ludzie teraz najtrudniejsza część. Jak będzie walka wyglądać? Powinna być szybka, elastyczna i łatwa do opanowania przez takich Maćków i Piotrków. Wiem że to trudne zadanie ale wspólnymi siłami damy radę!!!!
Pomożecie???!!!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group