Autor |
Wiadomość |
Ściemniak |
Wysłany: Nie 10:28, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
Dzięki.
A jeszcze można by dodać nową Cechę - Głosy. Dzięki subtelnym aluzjom MG, taki trochę niedomyślny gracz, jakiś Maciek albo Piotrek, mógłby zaprowadzić drużynę w takie miejsce, w jakie chciałby MG.
Po za tymi głosami, słyszanymi przez świrów, byłyby jeszcze np. podszepty anielskie, słyszane przez jakiś księży itp. |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Nie 10:02, 27 Sty 2008 Temat postu: |
|
Dobry pomysł  |
|
 |
Ściemniak |
Wysłany: Sob 17:18, 26 Sty 2008 Temat postu: |
|
Można by tez tak zrobić (zwłaszcza w Brązie), że C. Obłędu utrzymujesz w trakcie gry, po jakiś strasznych, traumatycznych wydarzeniach. Np. drużyna chce spenetrować jakiś nawiedzony zamek. Część z nich zginie, zabita przez upiory, ale nawet ci, którym uda się uciec, nie zostaną nietknięci. Zaczną wszędzie widzieć duchy, popadną w paranoję itp. Nie ma lekko, jeśli chce się zadrzeć z mocą nie z tego świata  |
|
 |
Tomek |
Wysłany: Pią 22:07, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Jak dla mnie to nie każdy powinien być chory,
mogłoby się rzucać k6 i tylko 1 i 2 oznaczało by chorobę , i wtedy dopiero by się losowało. |
|
 |
FiFi |
Wysłany: Pią 9:10, 25 Sty 2008 Temat postu: |
|
Mnie się to podoba To te Cechy będzie się losować czy wybierać? |
|
 |
Ściemniak |
Wysłany: Czw 23:14, 24 Sty 2008 Temat postu: Cechy Obłędu |
|
No dobra, nazwa nie jest może zbyt wyszukana, ale nie o to tu chodzi? W zamyśle ma to być taki odpowiednik chorób z Neuroshimy. Oczywiście choroby też będą, ale jak sama nazwa wskazuje, te Cechy mają podłoże psychiczne. Nie oznacza to zaraz, że wszystko sprowadza się do ześwirowania. Przykłady to choćby Rozdwojenie jaźni, Piromania, Fobia, Mania prześladowcza (czyli cały czas wrażenie, że ktoś Cię śledzi), Paranoja, Obsesja, <Syndrom Don Kichota (coś dla błędnych rycerzy)> Natręctwa.
Obłęd będzie przeznaczony raczej dla Brązu, nie dla Srebra. I jak? Może być?
Zostawiamy to, czy idziemy dalej ? |
|
 |